Bij naheffingsaanslagen gaat het vaak om relatief kleine bedragen. Bij de invordering ervan zetten we moderne en efficiënte middelen in waarmee snel resultaat behaald wordt.

Parkeerboetes
Parkeernaheffingsaanslagen invorderen
Naheffingsaanslagen snel en efficiënt incasseren
Als marktleider hebben we een invorderingsmethodiek ontwikkeld waarmee we slim en efficiënt incasseren. Wij beschikken over alle middelen om debiteuren snel en op een klantvriendelijke wijze te benaderen en te laten betalen. Bovendien geven we u 24/7 inzicht in onze inspanningen en resultaten via ons opdrachtgeversportaal.
Beschikbare gegevens
Cannock Chase Public probeert altijd zo snel mogelijk in contact te komen met de debiteur. Hiervoor maken we gebruik van diverse data, zoals telefoongegevens en e-mail. Daaraan koppelen we de gegevens uit databases van onder meer het RDW, UWV, Kadaster, de Rijksbelastingdienst, het Informatiebureau en kentekenregisters uit binnen- en buitenland. Zo ontstaat een volledig beeld van de debiteur. Deze benadering, in combinatie met beschikbare gegevens, stellen ons in staat om uw vordering snel, efficiënt en op correcte wijze te incasseren.
Recidive-aanpak
Niet alle kentekens kunnen verrijkt worden met gegevens van de kentekenhouder. Omdat er geen uitwisselingsverdrag bestaat met dit land of omdat landen niet beschikken over een centraal kentekenregister. Dit betekent dat u deze parkeerklanten wel een aanslag op kunt leggen, maar het niet mogelijk is om deze in te vorderen.
Wij denken graag met u mee over een aanpak die u in staat stelt om hardnekkige niet-betalers aan te pakken met middelen die wél beschikbaar zijn. Onze deurwaarders hebben veel ervaring met het aanpakken van recidivisten. Samen met uw handhavers bespreken we graag wat mogelijk is en plannen een handhavingsactie in.
Hulpmiddelen
Huidige technieken maken het mogelijk om debiteuren snel te laten betalen. Wij zetten hiervoor alle beschikbare middelen in. Denk hierbij aan bijvoorbeeld betaalapps, mobiele pinapparatuur, digitale facturen en e-mails met een link naar een payment hub. Dit zorgt voor een significante besparing van de uitvoeringskosten en hogere ontvangsten.
Nieuws
Interview met Cansu Aser
Cansu heeft inmiddels opdrachten uitgevoerd bij onder andere de gemeente Amsterdam en Waternet. Haar expertise ligt vooral op het gebied van kwijtschelding en bezwaren, waarbij ze klanten helpt met complexe belastinggerelateerde werkzaamheden.
"Bij de gemeente Amsterdam hield ik me bezig met het opleggen van loonbeslag en beslaglegging op voertuigen bij klanten die niet betaalden," legt ze uit. "Momenteel werk ik bij Waternet, waar ik bezwaren behandel van klanten die het niet eens zijn met hun aanslag. Dit vraagt niet alleen om kennis van belastingwetgeving, maar ook om het vermogen om iedere situatie goed te beoordelen. Je moet de wet volgen, maar ook begrijpen waarom iemand bezwaar maakt en of er een rechtvaardige oplossing mogelijk is."
Interview met Süleyman Koçak
Gedetacheerd als Senior Medewerker credit management / debiteurenbeheer
Als senior medewerker credit management wordt Süleyman gedetacheerd bij verschillende opdrachtgevers, waaronder woningcorporaties, gemeenten en grote bedrijven. Zijn werk draait om het beheren van financiële processen in zowel het grootboek als het subgrootboek. Daarnaast heeft hij ruime ervaring met minnelijke incasso en kwijtscheldingen.
Zijn uitgebreide kennis van systemen en procedures bij woningcorporaties maakt hem een waardevolle kracht. "Ik kan direct aan de slag, omdat ik weet hoe de systemen werken en welke processen er gevolgd moeten worden," legt hij uit.